Διαχείριση σελίδας facebook. 5 συμβουλές
Διαχείριση σελίδας facebook
Πέντε συμβουλές για τη διαχείριση της σελίδας σας στο Facebook που θα σας εξοικονομήσουν χρήματα
Το Facebook είναι το μεγαλύτερο και πιο χρησιμοποιούμενο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης. Εκμεταλλεύεστε όλα όσα προσφέρει στην επιχείρησή σας;
Το Facebook είναι το μεγαλύτερο και πιο αναγνωρισμένο δίκτυο μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, καθιστώντας το ένα εξαιρετικό σημείο εισόδου για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτύξουν τη στρατηγική τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Από όλα τα κοινωνικά δίκτυα, το Facebook εκθέτει την επιχείρησή σας στο ευρύτερο κοινό και προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο σύνολο επιχειρηματικών εργαλείων.
Τα επιχειρηματικά εργαλεία του Facebook σάς βοηθούν να χτίσετε την online επωνυμία σας, να δημιουργήσετε ουσιαστικές συνδέσεις με πελάτες και πιθανούς υπαλλήλους και να αυξήσετε τη συνολική παραγωγικότητα. Αυτό το άρθρο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που θέλουν να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και να δημιουργήσουν ουσιαστικές συνδέσεις μέσω του Facebook.
Τα οφέλη της λειτουργίας μιας σελίδας στο Facebook για την επιχείρησή σας είναι προφανή. Είναι ένας δωρεάν, γρήγορος και εύκολος τρόπος επικοινωνίας με πελάτες και δυνητικούς πελάτες. Αλλά οι παγίδες της διαχείρισης μιας τέτοιας σελίδας μπορεί να είναι εξίσου προφανείς.
Πρόκειται για άλλη μια πλατφόρμα για την οποία πρέπει να ξοδέψετε χρήματα: υπάρχει το κόστος δημιουργίας και ενημέρωσης της σελίδας και, στη συνέχεια, υπάρχει ο πιθανός κίνδυνος να τη δουν οι χρήστες, αν δεν τη διαχειριστείτε προσεκτικά.
Τούτου λεχθέντος, οι επιχειρήσεις που διατηρούν παρουσία στο Facebook τείνουν να έχουν πιο ευτυχισμένους πελάτες και πολύ χαμηλότερα έξοδα μάρκετινγκ από εκείνες που δεν το κάνουν.
Για τον σκοπό αυτό μια από τις βασικές υπηρεσίες που παρέχουμε στο πελατολόγιο μας είναι η διαχείριση social media της οποίας φυσικά ο ακρογωνιαίος λίθος είναι το fb. Αν αποφασίσατε όμως να κάνετε το βήμα με τη δική σας επαγγελματική σελίδα, δείτε πέντε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τη διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά:
Διαχείριση σελίδας facebook – Να είστε έξυπνοι με τις διαφημίσεις που προβάλλετε
Όλοι έχουμε δει τις διαφημίσεις σε διάφορα σημεία στο Facebook. Ορισμένες εταιρείες πληρώνουν για χορηγούμενες αναρτήσεις που εμφανίζονται στην κορυφή της ροής σας, ενώ άλλες πληρώνουν για διαφημίσεις που εμφανίζονται στη γραμμή πλευρών ή στην ροή ειδήσεων.
Οι χορηγούμενες αναρτήσεις είναι εξαιρετικές για να μεταδώσετε το μήνυμά σας σε ένα ευρύ κοινό, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι δεν έχετε κανέναν έλεγχο για το ποιος τις βλέπει.
Μπορείτε να επιλέξετε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες, αλλά δεν μπορείτε να επιλέξετε ποιος τις βλέπει. Οι διαφημίσεις στην πλαϊνή μπάρα και στη ροή ειδήσεων είναι πιο συγκεκριμένες και αυξάνουν τη δυνατότητά σας να στοχεύετε πελάτες.
Ωστόσο, όσο περισσότερο πληρώνετε, τόσο περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν τη διαφήμιση. Εάν πληρώνετε ένα ευρώ ανά κλικ, η διαφήμιση θα εμφανίζεται στο feed κάθε χρήστη του Facebook.
Αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας θα προβληθεί από ένα συγκεκριμένο τμήμα του κοινού σας, θα πρέπει να πληρώσετε ενδεχομένως περισσότερα.
Διαχείριση σελίδας facebook – Χρησιμοποιήστε την οργανική εμβέλεια στρατηγικά
Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά μια σελίδα, λαμβάνετε μεγάλη προσοχή. Οι δημοσιεύσεις σας εμφανίζονται στις ροές πολλών ανθρώπων και έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε πολλούς ανθρώπους. Αλλά αυτό δεν διαρκεί για πολύ. Μόλις είστε στην πλατφόρμα για μερικούς μήνες, ο αριθμός των ανθρώπων που βλέπουν τις αναρτήσεις σας μειώνεται δραματικά.
Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να αντιστρέψετε αυτή την πτώση με μερικές απλές στρατηγικές. Μπορείτε, για παράδειγμα, να ενισχύσετε τις αναρτήσεις που έχουν τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση- αυτό θα παρατείνει τη διάρκεια ζωής αυτών των αναρτήσεων.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την ημερομηνία λήξης των δημοσιεύσεών σας προς όφελός σας- έχετε τη δυνατότητα να προγραμματίσετε πότε θα εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις σας. Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι πιο σημαντικές αναρτήσεις σας εμφανίζονται όταν οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να τις δουν: τα πρωινά, το Σαββατοκύριακο, κατά τη διάρκεια του γεύματος κ.λπ.
Διαχείριση σελίδας facebook – Να είστε επιλεκτικοί όσον αφορά τους διαφημιστικούς συνεργάτες σας
Εκτός από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο feed σας, μπορεί να σας προσφερθούν χορηγούμενες αναρτήσεις που εμφανίζονται στα timelines ανθρώπων που δεν είναι φίλοι σας. Η ιδέα πίσω από αυτό το είδος διαφήμισης είναι ότι μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.
Αλλά να είστε επιλεκτικοί: θέλετε να είστε σίγουροι ότι αυτοί οι άνθρωποι όχι μόνο βλέπουν τη διαφήμισή σας αλλά και ότι ασχολούνται με αυτήν. Εάν πληρώνετε για να εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε ένα ευρύ κοινό και δεν κάνουν κλικ σε αυτήν ή δεν κάνουν κλικ στο “like”, δεν έχετε καλή απόδοση της επένδυσής σας.
Έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε για να εμφανίζεται η διαφήμισή σας μόνο σε άτομα που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη σελίδα σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η διαφήμιση φτάνει σε άτομα που ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να πείτε.
Για τον σκοπό αυτό , αν δεν είστε έτοιμοι για αναθέσετε την υπηρεσία σας σε κάποιον επαγγελματία νομίζουμε ότι ένα σεμινάριο digital marketing σαν αυτό που παρέχει το Πανεπιστήμιο Αιγαίου θα ήταν μια εξαιρετική επιλογή για τον εμπλουτισμό των γνώσεων σας στο αντικείμενο
Διαχείριση σελίδας facebook – Να είστε πολύ επιλεκτικοί όσον αφορά τα δώρα σας
Ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε τους ανθρώπους στην επωνυμία σας είναι να έρθουν αυτοί σε εσάς. Ταυτόχρονα, όμως, θέλετε επίσης να είστε σίγουροι ότι θα προσεγγίσετε τους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες. Για να το πετύχετε αυτό, πρέπει να προσφέρετε δώρα που θα προσελκύσουν τους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να κάνουν like στη σελίδα σας. Αλλά δεν είναι όλα τα δώρα ίδια. Ορισμένα δώρα είναι φθηνά και εύκολα, ενώ άλλα είναι ακριβά και χρονοβόρα.
Είναι σημαντικό να προσφέρετε το σωστό είδος δώρων, ώστε να προσεγγίσετε τους σωστούς ανθρώπους και να μην ξεμείνετε από χρήματα προσπαθώντας να δώσετε κάτι που δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά. Ένας καλός κανόνας είναι να προσφέρετε κάτι που σας παίρνει λιγότερο από πέντε λεπτά για να το δημιουργήσετε και λιγότερο από πέντε δολάρια για να το αγοράσετε.
Διαχείριση σελίδας facebook – Μην ξεχνάτε να μετράτε
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε στο Facebook είναι να μην μετράτε τον αριθμό των ανθρώπων που τους αρέσει η σελίδα σας αλλά σταματούν να επιστρέφουν. Ένα άτομο μπορεί να κάνει like στη σελίδα σας, αλλά αν δεν επιστρέψει, δεν ωφελεί την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια κοινότητα στη σελίδα σας, επειδή αυτοί είναι οι άνθρωποι που θα μοιραστούν το περιεχόμενό σας και θα γίνουν οι υποστηρικτές σας.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια στρατηγική για να κρατήσετε τους ανθρώπους που τους αρέσει η σελίδα σας να επιστρέφουν.
- Βεβαιωθείτε ότι απαντάτε στα σχόλια στις αναρτήσεις σας και ότι αλληλεπιδράτε με τους ανθρώπους που τους αρέσει η σελίδα σας.
Θα πρέπει επίσης να δημοσιεύετε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Αν μπορείτε να κάνετε όλα αυτά τα πράγματα, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι που τους αρέσει η σελίδα σας δεν θα σας ξεχάσουν και θα θέλουν ενεργά να επιστρέψουν ξανά στη σελίδα σας.
Διαχείριση σελίδας facebook
Συμπέρασμα
Το Facebook είναι ένας φανταστικός τρόπος για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας και να χτίσετε μια μάρκα. Ωστόσο, μπορεί εύκολα να το παρακάνετε, να ξοδέψετε πολλά και να χάσετε το στόχο με τις αναρτήσεις σας. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και θα βρείτε τη διαχείριση της σελίδας σας πολύ πιο εύχρηστη και θα γλιτώσετε ένα καλό κομμάτι μετρητών στη διαδικασία.
Να θυμάστε, η παρουσία σας στο Facebook είναι μια επένδυση στην επιχείρησή σας και αξίζει τον χρόνο και την ενέργεια που αφιερώνετε σε αυτήν.
Trackbacks & Pingbacks
[…] Δεν υπάρχει μία και μοναδική λύση για την καλύτερη ώρα ανάρτησης στο Facebook. Η καλύτερη ώρα είναι η ώρα κατά την οποία το κοινό σας είναι online και είναι πιο πιθανό να ασχοληθεί με τις αναρτήσεις σας. Για να μάθετε πότε το κοινό σας είναι online, ελέγξτε τα Insights του Facebook . Σε αυτό το σημείο θα βρείτε σχετικό και ενδιαφέρον ευχόμαστε το σχετικό άρθρο μας εδώ […]
[…] Πάρτε μια γεύση για τα πλεονεκτήματα και τους τρόπους διαχείρισης μιας σελίδας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ […]
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!