Μάρκετινγκ Φαρμακείου

Μάρκετινγκ Φαρμακείου. Οδηγός 2022

Μάρκετινγκ Φαρμακείου

Πλήρης Οδηγός 2022 για το μάρκετινγκ Φαρμακείου

Γιατί το μάρκετινγκ Φαρμακείου σήμερα είναι υψίστης σημασίας.

Με τον τρόπο που εξελίσσεται η ψηφιακή υγεία, η ψηφιακή επικοινωνία με τους ασθενείς σας και η πιο αποτελεσματική προώθηση του εαυτού σας είναι υψίστης σημασίας. Το marketing φαρμακείου όπως και το στενά συνδεδεμένο management φαρμακείου είναι μια από τις βασικές μας υπηρεσίες στην InnovativeYear.Gr

Γιατί; Λοιπόν, επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω σε μερικά σύντομα σημεία.

Η ψηφιακή επικοινωνία είναι ο πρωταρχικός τρόπος με τον οποίο μιλάνε οι άνθρωποι.

Η κορυφαία αξία μας είναι η βολική υγειονομική περίθαλψη.

Θέλουμε να μιλήσουμε με έναν επαγγελματία υγείας αμέσως και θέλουμε το φάρμακο να παραδοθεί στην πόρτα μας την επόμενη κιόλας μέρα.

Η ψηφιακή υγεία επιτρέπει να συμβεί αυτό και βλέπουμε μια ανησυχητική άνοδο στον ψηφιακό ανταγωνισμό.

Τα φαρμακεία πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική ψηφιακής υγείας και να επικοινωνούν με τους ασθενείς τους ψηφιακά για να προστατεύσουν την επιχείρησή τους και να αναπτυχθούν.

Πληρώνουμε λιγότερο για τη χορήγηση συνταγογραφούμενων ειδών.

Ο αυτοματισμός σημαίνει ότι η διανομή μπορεί να γίνεται γρηγορότερα, φθηνότερα και ασφαλέστερα.

Πρέπει να προωθήσουμε καλύτερα τους εαυτούς μας για να προσελκύσουμε περισσότερες επιχειρήσεις και να αυξήσουμε τα έσοδα από άλλες οδούς.

Η ευκαιρία που προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ διευρύνεται συνεχώς.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μαζί με άλλα σημαντικά ψηφιακά κανάλια, εξελίσσονται συνεχώς και νέα εργαλεία μάρκετινγκ κυκλοφορούν κάθε εβδομάδα.

Αυτό αντιπροσωπεύει θαυμάσιες ευκαιρίες για τα φαρμακεία να επικοινωνούν με τους ασθενείς τους  και να αυξάνουν τις πωλήσεις.

Πώς να πλασάρετε το φαρμακείο σας

Μάρκετινγκ Φαρμακείου

Θέλω να σας δώσω όσο το δυνατόν περισσότερη αξία, αλλά ταυτόχρονα να είμαι κατευθείαν στο θέμα.

Παρακάτω είναι μια λίστα με όλα τα πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε το 2022 για να κατανοήσετε πώς να διαθέσετε το φαρμακείο σας στην αγορά με τον πιο αποτελεσματικό δυνατό τρόπο.

Η παρακάτω λίστα είναι εξαντλητική και δεν θα μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας.

Είστε ιδιοκτήτης φαρμακείου ή κάτι παρόμοιο, όχι έμπορος.

Επομένως, θα χρειαστείτε βοήθεια για την εφαρμογή, ή τουλάχιστον συμβουλές για τον καλύτερο τρόπο προς τα εμπρός.

Προσφέρουμε μαθήματα, κάνουμε περιοδικά εκπαιδευτικά και εκπαιδευτικά διαδικτυακά σεμινάρια και γράφουμε τακτικά οδηγίες για μάρκετινγκ φαρμακείων στο ιστολόγιο μας και στα εβδομαδιαία email μας.

Ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε ενημερωμένοι με αυτό που κάνουμε είναι να εγγραφείτε στα email μας.

Μάρκετινγκ εντός καταστήματος

Μάρκετινγκ Φαρμακείου

1. Εκπαιδεύστε την ομάδα του φαρμακείου σας

Δεν μπορώ να το τονίσω αρκετά αυτό.

Το προσωπικό του φαρμακείου σας, καλά εκπαιδευμένο, μπορεί να αποφέρει 10 φορές τα κέρδη στο κατάστημά σας. Οι πολλαπλές αλλά ηθικές πωλήσεις είναι το κλειδί και η παροχή απίστευτης εξυπηρέτησης πελατών.

Εκτός από το να το κάνετε μόνοι σας, θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα την εταιρεία εκπαίδευσης φαρμακείων Mediapharm.

Αυτοί οι τύποι έχουν μοναδικές ενότητες για την αύξηση των πωλήσεων και την παροχή άριστης εξυπηρέτησης.

2. Έχετε καταπληκτική εγγύηση μάρκετινγκ στο κατάστημα

Αφίσες, φυλλάδια, μπροσούρες, επαγγελματικές κάρτες, πανό, banner-rollers. Καταλαβαίνεις το drift μου. Ωστόσο, δεν πρόκειται για το να βάζετε αυτήν την ασφάλεια στο φαρμακείο οπουδήποτε.

Υπάρχει μια τέχνη σε αυτό. Κατά τη γνώμη μου, το minimal και καθαρό είναι ο δρόμος προς τα εμπρός. Όλα αυτά αφορούν τον σχεδιασμό του φαρμακείου σας, που με οδηγεί στο τρίτο σημείο.

3. Σχεδιάστε καλύτερα το φαρμακείο σας

Εάν βελτιωθεί η εμπειρία ενός ασθενούς και του πελάτη, θα επιστρέφουν ξανά και ξανά. Αυτή είναι μια αποδεδειγμένη έννοια. Το φαρμακείο σας μπορεί να χρειάζεται μόνο μερικές αισθητικές αλλαγές.

Ωστόσο, εάν το εσωτερικό του φαρμακείου σας δεν ταιριάζει με τον αριθμό των συνταγογραφούμενων ειδών που διανέμετε, ο χώρος είναι ανεπαρκής και ο φωτισμός είναι κακός, τότε αναμφίβολα θα επωφεληθείτε από τον επανασχεδιασμό του φαρμακείου σας.

4. Ψηφιακές οθόνες τηλεόρασης

Το εύρος της προσοχής μας, δυστυχώς, μειώθηκε πιο γρήγορα από ό,τι η φροντίδα μου να ακούω ειδήσεις για το Brexit.

Χρειαζόμαστε πράγματα για να κινηθούμε για να διατηρήσουμε την εστίασή μας ή να την αρπάξουμε στην πρώτη περίπτωση.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ψηφιακές οθόνες τηλεόρασης φαρμακείων είναι ο δρόμος προς τα εμπρός.

Ασχολούνται και σημαίνουν ότι μπορείτε να έχετε λιγότερη ασφάλεια και ακαταστασία στα παράθυρά σας και μέσα στο κατάστημά σας. Φέρνουν ανθρώπους στο μαγαζί και τους δεσμεύουν όσο είναι εκεί μέσα.

Η Healthpoint TV παρέχει εξαιρετικές λύσεις για τα φαρμακεία.

5. Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης

Ξοδέψτε 50 ευρώ μαζί μας και κερδίστε ένα κουπόνι 5 ευρώ δωρεάν.

Τα προγράμματα επιβράβευσης είναι γιατί συνεχίζω να ψωνίζω στην Tesco και ξοδεύω πάρα πολλά στο Costa Coffee.

Είναι άσεμνο πόσα χρήματα τους έδωσα. Στην πραγματικότητα, τώρα είμαι απλώς θυμωμένος που το σκέφτομαι.

Ούτως ή άλλως, τα προγράμματα επιβράβευσης είναι σημαντικά για τον τρόπο προώθησης του φαρμακείου σας και θα πρέπει να είναι ψηφιακά.

6. Πραγματοποιήστε μηνιαίες εκδηλώσεις στο κατάστημα

Θα μπορούσατε να πραγματοποιείτε μια εκδήλωση στο κατάστημα μία φορά το μήνα;

Ενδεχομένως μια εκδήλωση ανακαίνισης με επικεφαλής έναν από το προσωπικό σας ή μια βραδιά για τον διαβήτη όπου μπορείτε να επιδείξετε τη νέα σας γκάμα προϊόντων για διαβητικούς αλλά και να δώσετε μεγάλη αξία ταυτόχρονα;

Ή θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια εκδήλωση μόνο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στην περιοχή;

Δεν υπάρχει καλύτερο μάρκετινγκ από το πρόσωπο με πρόσωπο.

Έχετε εφαρμογές όπως το Facebook, το Eventbrite και το Meetup για να σας βοηθήσουν να οργανώσετε και να προωθήσετε την εκδήλωσή σας.

Τα γεγονότα οδηγούν την εμπιστοσύνη, επαναλαμβάνουν τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη.

Εξαρτάται μόνο αν είστε διατεθειμένοι να αφιερώνετε τρεις ώρες το μήνα για την προετοιμασία της εκδήλωσης.

Σίγουρα θα το έκανα γιατί γνωρίζω ότι η δικτύωση είναι μια εξαιρετική στρατηγική για το πώς να προωθήσετε το φαρμακείο σας και να αποδώσετε αποτελέσματα.

7. Κάντε τα προϊόντα του καταστήματός σας ψηφιακά

Το NearSt είναι ένα υπέροχο εργαλείο και υπηρεσία που ουσιαστικά ψηφιοποιεί όλα τα προϊόντα σας στο κατάστημα και τα καθιστά διαθέσιμα στο διαδίκτυο όταν οι άνθρωποι τα αναζητούν από κοντά.

Τα προϊόντα μπορούν να τροφοδοτηθούν και στο προφίλ σας στο Google My Business. Αυτό είναι υπέροχο αν έχετε αρκετά μοναδικά προϊόντα, όπως σκούτερ κινητικότητας, βότανα κ.λπ.

Υπάρχει μια εφάπαξ χρέωση για να το ρυθμίσετε και μπορούμε να το ρυθμίσουμε για εσάς. #ThinkOutsideTheBox.

Άμεσο Μάρκετινγκ

8. Ψηφιοποιήστε την άμεση επικοινωνία σας με τους ασθενείς

Τα τηλεφωνήματα είναι πόνος στο μάτι, ειδικά στο φαρμακείο.

Θα πρέπει να εξακολουθεί να είναι μια επιλογή για τους ανθρώπους, αλλά τώρα θα πρέπει να είναι μια δευτερεύουσα επιλογή.

Αυτό συμβαίνει επειδή τώρα έχουμε το WhatsApp Business και άλλες εξαιρετικές εφαρμογές όπως το PharmZap, που κάνουν την επικοινωνία πολύ πιο εύκολη.

Το έχω δει άπειρες φορές.

Οι άνθρωποι αφήνουν κακές κριτικές στο Google εάν δεν μπορούν να περάσουν από μια επιχείρηση μέσω τηλεφώνου. Αυτό θα με εξόργιζε πολύ, ειδικά αν είχε να κάνει με τα φάρμακά μου, τα οποία με βοηθούν να είμαι ήρεμος.

Δώστε στους ασθενείς σας έναν εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας.

Αλλά εφαρμογές σαν αυτές είναι επίσης απίστευτα εργαλεία μάρκετινγκ.

Μπορείτε να δημιουργήσετε λίστες ατόμων σε αυτές τις εφαρμογές και να προωθήσετε περιστασιακά, αλλά απευθείας σε αυτούς.

Άλλες εφαρμογές που ενσωματώνουν λειτουργίες άμεσου μάρκετινγκ περιλαμβάνουν Εφαρμογές αναδιάταξης συνταγών όπως το Healthera.

9. Αξιοποίηση του σωστού συστήματος PRM

Είναι απολύτως λογικό ότι το σύστημά σας PMR, εκτός από το ότι είναι το κύριο σύστημα διανομής, λειτουργεί και ως εργαλείο CRM, το οποίο αποτελεί μέρος του ευρύτερου πεδίου μάρκετινγκ.

Το σύστημά σας PMR υποστηρίζει την αποστολή μηνυμάτων κειμένου ή την αποστολή email σε ασθενείς;

Εάν σκέφτεστε να αλλάξετε το PMR σας, ανατρέξτε στον Οδηγό Σύγκρισης του Απόλυτου PMR για κάποιες οδηγίες σχετικά με τα διαθέσιμα συστήματα PMR. Ενώ σκέφτεστε τα συστήματα PMR, σκεφτείτε και το CRM.

10. Αύξηση μετατροπών μέσω ενός Mailshot

Αυτή είναι μια πιο ακριβή επιλογή αρχικά, αλλά η απόδοση της επένδυσης μπορεί να είναι σημαντική.

Η άμεση προσέγγιση 10.000 ατόμων στην κοινότητά σας μέσω ενός φυλλαδίου ή φυλλαδίου έχει αποτέλεσμα, αλλά εξαρτάται από το τι στέλνετε.

Δίνει το σωστό μήνυμα;

Τι πουλάς εκεί;

Ποιος είναι ο στόχος σας;

Ως επιχείρηση φαρμακείου, ωστόσο, πρέπει να σκεφτόμαστε τόσο B2B όσο και B2C.

Η οικοδόμηση μιας στενότερης σχέσης με βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς που συνδέονται με το κοινό σας μπορεί να είναι εξαιρετικά ισχυρή.

Η αποστολή μιας προσωπικής επιστολής σε αυτούς θα είναι μια καλή αρχή.

Ένα παράδειγμα: Εάν προσφέρετε μια ταξιδιωτική κλινική, τότε η αποστολή μιας επιστολής σε όλους τους γιατρούς και τα τζαμιά της περιοχής σας θα είναι εξαιρετικά πολύτιμη.

Ακολουθήστε αυτό με ένα τηλεφώνημα για να ενισχύσετε τη σχέση και πηγαίνετε ακόμη και να τους επισκεφτείτε (δείτε το επόμενο σημείο).

Μάρκετινγκ Φαρμακείου

11. Επισκεφτείτε βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς και άλλες επιχειρήσεις στην περιοχή

 

12. Παρακολουθήστε τοπικές εκδηλώσεις και δίκτυο. Οι άνθρωποι αγαπούν τις εκδηλώσεις.

Και οι άνθρωποι είναι οι πελάτες σας, ειδικά οι ντόπιοι. Ρίξτε μια ματιά στο Eventbrite  για να δείτε τι είδους εκδηλώσεις μπορείτε να παρακολουθήσετε και να δικτυωθείτε.

Θα μπορούσε να είναι μια τοπική επιχειρηματική εκδήλωση, μια εκδήλωση σχολικής κοινότητας ή μια φιλανθρωπική εκδήλωση.

Κάθε εκδήλωση είναι μια ευκαιρία να δικτυωθείτε, να μιλήσετε με τους ανθρώπους και ουσιαστικά να τους αγοράσετε – συνειδητά και υποσυνείδητα.

 

Μάρκετινγκ Φαρμακείου στο διαδίκτυο

Εισερχόμενο (Ψηφιακό) Μάρκετινγκ φαρμακείου

13. Facebook και Instagram

Αυτές οι δύο κοινωνικές πλατφόρμες σχετίζονται, ωστόσο, είναι διαφορετικές.

Αυτά τα δύο είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε ένα τοπικό κοινό για εσάς και γι’ αυτό τα χρησιμοποιούμε πάντα στις στρατηγικές μας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα φαρμακεία. Δουλεύουν.

Τα πράγματα που πρέπει να σημειώσετε από το 2022 είναι ότι οργανικά, θα πρέπει να παράγετε πολύ καλό περιεχόμενο για να γίνουν ορατές οι αναρτήσεις σας και είναι δύσκολο να δημιουργήσετε ένα κοινό γρήγορα.

Αυτό απαιτεί χρόνο.

Επομένως, τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική.

Μάρκετινγκ Φαρμακείου

14. Τοπική βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Δεν μπορώ να τονίσω τη σημασία του τοπικού SEO για ένα φαρμακείο, ειδικά αν παρέχει μια κλινική υπηρεσία.

Οι άνθρωποι αναζητούν τις υπηρεσίες του φαρμακείου σας στο διαδίκτυο, κυρίως στο Google.

Στη συνέχεια, έχετε τοπικούς καταλόγους που πρέπει επίσης να βελτιστοποιήσετε, όπως το Yell.com, το Yelp.com και το προφίλ σας στο NHS Choices.

Όλα είναι πολύ σημαντικά για την παροχή στους επισκέπτες ζωτικής σημασίας πληροφορίες σχετικά με το φαρμακείο σας.

Και μετά έχουμε τον κόσμο του blogging.

Έχουμε αποδείξει ξανά και ξανά, μέσω αναλύσεων και μιλώντας με ιδιοκτήτες φαρμακείων, ότι το blog για τις τοπικές υπηρεσίες φαρμακείου σας είναι εξαιρετικά ισχυρό.

Δουλεύει. Για ορισμένους ιδιοκτήτες φαρμακείων, έχουμε αυξήσει τα έσοδα κατά 3.000

ευρώ το μήνα σε ένα χρόνο μέσω δύο, εξαιρετικά βελτιστοποιημένων αναρτήσεων ιστολογίου που γράψαμε.

Τότε τους κόστιζε 125 ευρώ ανά ανάρτηση. Κάνεις τα μαθηματικά.

Επίσης, αξίζει να εξετάσετε τις αναρτήσεις επισκεπτών σε άλλους τοπικούς ιστότοπους υψηλής κατάταξης, όπως τοπικά περιοδικά.

15. Διαφήμιση επί πληρωμή στο Google

Εάν παραδίδετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για πρώτη φορά, για παράδειγμα, μόλις ξεκινήσατε να παρέχετε μια ταξιδιωτική κλινική σε ασθενείς μέσω ενός Pharmadoctor PGD, δεν υπάρχει τίποτα πιο ισχυρό και γρήγορο στη δημιουργία μιας απόδοσης επένδυσης από το μάρκετινγκ μέσω του Google Ads. Γι’ αυτό είναι μια από τις πιο ακριβές επιλογές για Μάρκετινγκ Φαρμακείου.

Το Google Ads έχει να κάνει με την αύξηση της μη επενδυτικής απόδοσης μέσω της βελτιστοποίησης των διαφημίσεων και της ανάλυσης αποτελεσμάτων. Διαβάστε περισσότερα για να κατανοήσετε το Google Ads με περισσότερες λεπτομέρειες ή κάντε κράτηση σε μια κλήση με την ομάδα μας για να μιλήσετε σχετικά με τη διαφήμιση του φαρμακείου σας στο Google.

16. Έχετε έναν καλό ιστότοπο φαρμακείου

Μην επενδύετε σε έναν κακό ιστότοπο με έλλειψη υποστήριξης. Είναι απλώς χάσιμο χρόνου και χρημάτων για όλους. Αντίθετα, επενδύστε σε έναν καλό, σταθερό, βελτιστοποιημένο για κινητά ιστότοπο που είναι ευέλικτος και έχει υποστήριξη. Αυτός θα είναι ο ψηφιακός κόμβος σας και μπορείτε να κάνετε τόσα πολλά πράγματα με αυτό. Για παράδειγμα, μπορείτε:

1.Επιτρέψτε στους χρήστες να εγγραφούν για την υπηρεσία EPS σας

2.Ενσωματώστε την επιχείρηση WhatsApp εκεί

3.Παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στους επισκέπτες σας

4.Αγοράστε είδη εάν έχετε ηλεκτρονικό εμπόριο

5.Επιτρέψτε στους ανθρώπους να παραγγείλουν την επαναλαμβανόμενη συνταγή τους

6.Κάντε κράτηση για τις υπηρεσίες του φαρμακείου σας, εκεί και μετά (δείτε παρακάτω)

Ένας ιστότοπος είναι υποχρεωτικός επειδή συνδέει όλα τα άλλα ψηφιακά κανάλια και θα σας επιτρέψει να κατευθύνετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ από αυτά τα κανάλια.

17. Αναπτύξτε ένα διαδικτυακό σύστημα κρατήσεων

Πρόσφατα ξεκινήσαμε να το εξερευνούμε αυτό με πελάτες για το πώς να προωθήσουμε καλύτερα ένα φαρμακείο και Θεέ μου, είναι καλό που κάναμε.

Οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν κράτηση online για υπηρεσίες. Γεγονός. Εάν προσφέρετε κλινικές υπηρεσίες, τότε αυτό είναι αναμφίβολα προς το συμφέρον σας.

Με το σωστό μάρκετινγκ γύρω από αυτό, μπορείτε να πραγματοποιείτε 100 κρατήσεις κάθε μήνα, απρόσκοπτα, για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, οι οποίες στη συνέχεια θα οδηγούν αυτόματα σε κριτικές 5 αστέρων για την πρακτική σας.

Το άλλο σπουδαίο με την ύπαρξη ενός τέτοιου συστήματος στο διαδίκτυο είναι ότι μπορούμε να μετρήσουμε την επιτυχία μας εδώ πολύ πιο αποτελεσματικά.

18. Άλλα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το LinkedIn είναι εξαιρετικό για σύνδεση με CEO και μάρκετινγκ σε εταιρείες.

Το WeChat είναι εξαιρετικό για την αλληλεπίδραση με την τοπική κινεζική κοινότητα, εάν σκέφτεστε να παραδώσετε το εμβόλιο HPV.

Το Tik Tok είναι μια νέα πλατφόρμα, ειδικά για το μάρκετινγκ βίντεο.

Το Next Door είναι μια τοπική εφαρμογή που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την αγορά στους γείτονές σας.

Οι επιλογές είναι πραγματικά ατελείωτες. Και τρομακτικό μερικές φορές.

Μάρκετινγκ Φαρμακείου

Analytics

Δεν μπορείτε να μιλήσετε για μάρκετινγκ χωρίς να μιλήσετε για ανάλυση. Με απλά λόγια, πρέπει να αναλύσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ.

Ορισμένες προσπάθειες μάρκετινγκ είναι δύσκολο να αναλυθούν.

Για παράδειγμα, δεν μπορείτε πραγματικά να είστε βέβαιοι πόσοι άνθρωποι μπαίνουν στο κατάστημά σας λόγω μιας ανάρτησης στο Instagram που είδαν ή ενός φυλλαδίου που δόθηκε στη δημοσιότητα, εκτός αν είχατε ένα εξαιρετικό σύστημα σχολίων στη θέση που τους ζητήσατε.

Μπορείτε, ωστόσο, να μετρήσετε τι είδους δέσμευση λαμβάνετε στο διαδίκτυο και σίγουρα πώς θα τα πάτε για το διαδικτυακό μάρκετινγκ επί πληρωμή.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό για να καταλάβετε εάν αυτό που κάνετε λειτουργεί ή όχι και να σας υποδείξει τη σωστή κατεύθυνση.

Η ανάλυση των αποτελεσμάτων σας σε μηνιαία βάση είναι το κλειδί στο Μάρκετινγκ Φαρμακείου

Με εκτίμηση

Ευάγγελος Τζανίδης

Πρόεδρος-Γ.Διευθυντής ομίλου Innovative Year

4.9/5 - (11 votes)
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.