Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing (7 Τρόποι)

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing ( 7 Τρόποι)

 

Εργαστείτε στο SEO

seo

Γνωρίζετε ότι η παρουσία του ονόματος της εταιρείας σας στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητά σας κατά 50%.

Το SEO είναι ένα κρίσιμο μέρος κάθε επιχείρησης. Βοηθά στην αύξηση της προβολής και της κατάταξης του ιστότοπού ή της εταιρείας σας σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing.

Ωστόσο, το SEO μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσει καθώς εξελίσσεται συνεχώς, αλλά οι έμποροι μπορούν να κλιμακώσουν τις προσπάθειές τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας αναλυτικά στοιχεία δεδομένων για να κατανοήσουν τι τους λειτουργεί καλύτερα.

Αύξηση επισκεψιμότητας: Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης βοηθά τον ιστότοπό σας να λαμβάνει περισσότερη επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό είναι επωφελές τόσο για την εταιρεία όσο και για τους πελάτες της.

Αύξηση πωλήσεων: Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης βοηθά επίσης τον ιστότοπό σας να αυξήσει τις πωλήσεις αυξάνοντας την αφοσίωση των πελατών στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, εάν οι πελάτες περνούν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπο, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν κάτι ή να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο.

Το 87% των ανθρώπων ξεκινά τώρα την αναζήτηση προϊόντων στο διαδίκτυο, αυτά τα στατιστικά στοιχεία ξεκαθαρίζουν τη σημασία του SEO και της προσέλκυσης οργανικής επισκεψιμότητας προκειμένου να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας. Το Seo είναι ανταγωνιστικός και ακμάζων χώρος και για να επιβιώσετε σε αυτό, πρέπει να συμβαδίζετε με τις νέες αναδυόμενες τάσεις και εργαλεία.

Διαμορφώστε το δικό σας Digital Marketing πλάνο τώρα πατώντας εδώ 

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing

Αυξήστε το παιχνίδι του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

social media

Είναι σημαντικό να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά την επιχείρησή σας, επειδή μπορεί να σας βοηθήσει να κλιμακώσετε τις προσπάθειές σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Έχει αποδειχθεί ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεών σας.

Ένα ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι το 43% των ενηλίκων στις ΗΠΑ παίρνει οποιαδήποτε πληροφορία από το Facebook. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να στοχεύσετε ένα τεράστιο κοινό εκεί. Εξαρτάται από το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και σε ποια πλατφόρμα θέλετε να καταβάλετε το μεγαλύτερο μέρος της προσπάθειας.

Για παράδειγμα, μια δικηγορική εταιρεία μπορεί να δείξει την παρουσία της σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ μοιράζεται πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία μέσω λεζάντες, αναρτήσεις, βίντεο, ζωές κ.λπ. Αυτό αναγνωρίζει τη δικηγορική εταιρεία και σε ώρα ανάγκης, μεγάλο αριθμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης το κοινό θα επισκεφτεί τον ιστότοπό τους.

Ο πιο σημαντικός παράγοντας όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου που μοιράζεστε. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι περιεχομένου που μπορείτε να μοιραστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να γνωρίζουν ποιος τύπος θα είναι καλύτερος για αυτές.

Πολλές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης δοκιμάζουν επίσης chatbot που υποστηρίζονται από AI για να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν πληροφορίες στις πλατφόρμες τους.

Για παράδειγμα, στο Facebook Messenger, οι χρήστες μπορούν να ζητήσουν από την Alexa να μάθουν τι συμβαίνει και τι συμβαίνει στην περιοχή τους. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς λειτουργεί το διαδικτυακό μάρκετινγκ, προκειμένου να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ακόμα ζωντανό

gmail

Περίπου το 91% των καταναλωτών ελέγχουν τα e-mail τους σε καθημερινή βάση και το 47% θα ανοίξει το email σας με βάση εξ ολοκλήρου το θέμα σας.

Λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι το μάρκετινγκ μέσω email είναι πραγματικά επιδραστικό εάν γίνετε καινοτόμοι με τους τρόπους του.

Έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και να αυξήσετε τις μετατροπές. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους, όπως ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αυτοματοποιημένες καμπάνιες πωλήσεων και άλλα.

Είναι ένας πιο προσωπικός τρόπος προσέγγισης ενός χρήστη, μπορείτε να σχεδιάσετε email σύμφωνα με την αλληλεπίδραση, τη δράση και τις ανάγκες του χρήστη.

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό σχέδιο διαδικτυακού μάρκετινγκ όταν εκτελείται με σαφή στόχο και μια καλά σχεδιασμένη καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με τα σωστά εργαλεία και τεχνικές, οι έμποροι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να βεβαιωθούν ότι οι καμπάνιες τους είναι αποτελεσματικές, αποδοτικές και επεκτάσιμες.

Με τους βοηθούς AI, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυτοματοποιώντας τη διαδικασία και κλιμακώνοντάς την σε εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές χωρίς να κολλάτε σε κουραστικές εργασίες, όπως η μη αυτόματη αποστολή email.

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing

Διαφημίσεις επί πληρωμή

google ads

Η πληρωμένη διαφήμιση υπάρχει εδώ και πολύ καιρό και έχει εξελιχθεί με την ψηφιακή τεχνολογία. Οι πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το Google Ads και το Facebook Ads, δίνουν στις επωνυμίες περισσότερο έλεγχο στον προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

Ο αντίκτυπος των πληρωμένων διαφημίσεων στις ψηφιακές εταιρείες μπορεί να φανεί με τρεις τρόπους:

1)Αυξημένα έσοδα
2)Μειωμένο κόστος
3)Αυξημένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι ψηφιακές επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα. Για παράδειγμα, το AdWords μπορεί να βοηθήσει τις ψηφιακές εταιρείες να στοχεύσουν περισσότερους πελάτες, δείχνοντάς τους ακριβώς ποιους αναζητούν.

Αυτό δίνει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να προσεγγίσουν και, επομένως, να πληρώσουν περισσότερα για συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, καθώς και να παρέχουν καλύτερη εμπειρία πελάτη. Επιπλέον, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης επί πληρωμή για να στοχεύσουν πιο συγκεκριμένους πελάτες. Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση των εσόδων και μειωμένο κόστος.

Για παράδειγμα, μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να στοχεύσει ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μέσω πληρωμένων διαφημίσεων, υποβάλλοντας προσφορές για λέξεις-κλειδιά που έχουν τις περισσότερες αναζητήσεις, όπως “ασφάλιση αποζημίωσης εργαζομένων” και προσελκύοντας τεράστια επισκεψιμότητα μέσω αυτών των πληρωμένων διαφημίσεων.

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing

Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας. Η πιο πρόσφατη έρευνα από το HubSpot δείχνει ότι οι εταιρείες που επένδυσαν σε ποσοστά μετατροπών μάρκετινγκ περιεχομένου αυξήθηκαν κατά 24%.

Λέγεται πολύ ότι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Μπορείτε να υποστηρίξετε την επιχείρησή σας με τη βοήθεια ποιοτικού περιεχομένου. Μπορείτε να πείτε για την επιχείρησή σας σε άρθρα, ιστολόγια, βίντεο και γραφήματα. Το περιεχόμενο καλής ποιότητας δημιουργεί την εικόνα της επωνυμίας σας που οδηγεί σε περισσότερη επισκεψιμότητα και μετατροπές.

Για παράδειγμα, το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλά προϊόντα ομορφιάς μπορεί να μοιράζεται εικόνες υψηλής ποιότητας καθώς και άρθρα που ενδιαφέρουν το κοινό. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει μια θετική εικόνα στο μυαλό του χρήστη και είναι πολύ πιθανό να αγοράσει το προϊόν σας, καθώς και να σας κατατάξει υψηλότερα στα SERP.

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing

Εστίαση στις μετρήσεις μετατροπών

Οι μετρήσεις μετατροπών και τα αναλυτικά στοιχεία είναι το ψωμί και το βούτυρο του ψηφιακού μάρκετινγκ προφανώς δεν μπορείτε να παίξετε παιχνίδια εικασιών όταν πρόκειται για την επιχείρησή σας.

Σε μια ψηφιακή αγορά, τα ποσοστά μετατροπών είναι οι πιο σημαντικές μετρήσεις που βοηθούν στον υπολογισμό του πόσο επιτυχημένη είναι μια καμπάνια.

Η παρακολούθηση των ποσοστών μετατροπών στον ιστότοπό σας σάς βοηθά να κατανοήσετε τι λειτουργεί και τι όχι για την επιχείρησή σας. Σας βοηθά επίσης να προσδιορίσετε τους τομείς στους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε και να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας.

Το ποσοστό μετατροπής είναι το ποσοστό των ατόμων που περνούν από τη διοχέτευση σας. Ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, μπορεί να διαφέρει από μια εγγραφή μέσω email έως μια ηλεκτρονική αγορά.

Πώς να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας Digital Marketing

Προσλάβετε ειδικούς

Μπορείτε να είστε οι καλύτεροι σε οποιαδήποτε υπηρεσία παρέχετε ή οποιαδήποτε επιχείρηση διευθύνετε. Αλλά δεν είναι σημαντικό να γνωρίζετε όλες τις τακτικές μάρκετινγκ του. Επομένως, αντί να προσπαθείτε και να αποτύχετε με το κόστος της σπατάλης χρόνου και χρημάτων, είναι καλύτερο να προσλάβετε έναν ειδικό στο ψηφιακό μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας.

Τα οφέλη του outsourcing είναι πολλά. Για παράδειγμα, σας επιτρέπει να εστιάσετε στις βασικές σας ικανότητες και να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο σε άλλους τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται προσοχή. Ως αποτέλεσμα, έχετε περισσότερο χρόνο για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να έχετε περισσότερα κέρδη.

Η πρόσληψη ειδικών για το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια καλή ιδέα εάν θέλετε να αναβαθμιστείτε γρήγορα στον κλάδο και να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε τις πωλήσεις ή τους πελάτες σας λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας. Η πρόσληψη ειδικών μπορεί να είναι δαπανηρή και χρονοβόρα, αλλά αξίζει τον κόπο μακροπρόθεσμα.

 

 

4.9/5 - (12 votes)
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *