Διαχείριση σελίδας στο facebook και μεγιστοποίηση πωλήσεων
5 συμβουλές για τη διαχείριση της σελίδας Facebook που θα μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις σας
Εάν είστε διαδικτυακός πωλητής, είναι λογικό να προωθήσετε την επιχείρησή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να πάτε, επειδή έχει εκατομμύρια χρήστες που μπορεί να ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να πουλήσετε.
Εάν διαχειρίζεστε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook, ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε εάν θέλετε η σελίδα σας να χρησιμεύσει ως αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ: Ο πρωταρχικός στόχος κάθε επαγγελματικής σελίδας (και προσωπικού προφίλ) είναι να προωθήσει τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, καθώς και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας.
Ένας δευτερεύων στόχος είναι επίσης η οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους δυνητικούς πελάτες που μπορεί να διστάζουν να αγοράσουν από μια εταιρεία για την οποία δεν γνωρίζουν πολλά.
Διαχείριση σελίδας στο facebook – Η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στο Facebook είναι μεταξύ 13:00 και 15:00.
Δεν υπάρχει μία και μοναδική λύση για την καλύτερη ώρα ανάρτησης στο Facebook. Η καλύτερη ώρα είναι η ώρα κατά την οποία το κοινό σας είναι online και είναι πιο πιθανό να ασχοληθεί με τις αναρτήσεις σας. Για να μάθετε πότε το κοινό σας είναι online, ελέγξτε τα Insights του Facebook . Σε αυτό το σημείο θα βρείτε σχετικό και ενδιαφέρον ευχόμαστε το σχετικό άρθρο μας εδώ
Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να εξετάσετε για να έχετε μια καλύτερη ιδέα για το πότε το κοινό σας είναι online: Ο χρόνος που περνούν οι άνθρωποι στο Facebook (Μέσος χρόνος στο Facebook ανά ημέρα). Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που είναι συνδεδεμένα σε μια δεδομένη στιγμή.
Οι καλύτερες ώρες για αναρτήσεις στο Facebook είναι νωρίς το πρωί (7 π.μ. – 9 π.μ.), αργά το απόγευμα (1 μ.μ. – 5 μ.μ.) και τις βραδινές ώρες (8 μ.μ. – 12 π.μ.).
Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε μια φωτογραφία στις αναρτήσεις σας
Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, και αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο στο Facebook. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι αναρτήσεις με εικόνες έχουν 94% μεγαλύτερη εμπλοκή από τις αναρτήσεις χωρίς εικόνες. Και οι αναρτήσεις με εικόνες που θεωρούνται υψηλής ποιότητας λαμβάνουν 8 φορές μεγαλύτερη εμπλοκή από τις αναρτήσεις με εικόνες χαμηλής ποιότητας.
Για να βεβαιωθείτε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τις αναρτήσεις σας στο Facebook, βεβαιωθείτε ότι αναρτάτε εικόνες (όχι μόνο συνδέσμους προς τον ιστότοπο ή τις σελίδες προϊόντων σας).
Αν συνδέετε σε διαφορετικό ιστότοπο, συμπεριλάβετε μια εικόνα που είναι σχετική με το περιεχόμενο στο οποίο συνδέετε. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε λογισμικό οπτικού προγραμματισμού για να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας, ώστε να μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε με εικόνα κάθε φορά.
Μην παραμελείτε τη δύναμη του βίντεο
Τα βίντεο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Οι άνθρωποι είναι πολύ πιο πιθανό να ασχοληθούν με ένα βίντεο κλιπ από το να διαβάσουν κείμενο ή να δουν εικόνες. Και το βίντεο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας: το 65% των ανθρώπων πιστεύει στις μάρκες που χρησιμοποιούν βίντεο.
Εάν μόλις αρχίζετε με το βίντεο, είναι καλύτερο να το κρατήσετε απλό. Δοκιμάστε να καταγράψετε τον εαυτό σας να μιλάει για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Βεβαιωθείτε ότι είναι σύντομο (περίπου δύο λεπτά ή λιγότερο) και ότι έχετε ένα σαφές μήνυμα που έχει απήχηση στο κοινό σας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε σύντομα βίντεο που να δείχνουν τα προϊόντα σας σε δράση ή να παρέχουν επιδείξεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του προϊόντος σας.
Στο παράδειγμα που ακολουθεί δημιουργήσαμε ένα βίντεο με μια προσφορά. Απλό κατανοητό και επιτρέψτε μας να πούμε αμιγώς πωλησιακό
Διαχείριση σελίδας στο facebook – Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία “Ρωτήστε” για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με το κοινό σας
Εάν μόλις αρχίζετε να χρησιμοποιείτε το Facebook ή αναζητάτε νέους τρόπους για να εμπλέξετε το κοινό σας, ίσως σας ενδιαφέρει η λειτουργία “Ρωτήστε”. Το κουμπί “Ask” – Μάθετε περισσότερα σας επιτρέπει να λαμβάνετε τη γνώμη των πελατών, να δημοσιεύετε δημοσκοπήσεις και να ζητάτε κριτικές. Ο καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το κουμπί Ask είναι να κάνετε μια ερώτηση που σχετίζεται άμεσα με την επιχείρηση ή το προϊόν σας.
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία Ask για να λάβετε σχόλια ή να συγκεντρώσετε ιδέες για το πώς να βελτιώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
- Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία Ask για να λάβετε κριτικές από τους πελάτες σας. Η λήψη κριτικών πελατών στην επιχειρηματική σας σελίδα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας ως πωλητής. Πριν ζητήσετε κριτικές, βεβαιωθείτε ότι έχετε εφαρμόσει μια πολιτική για τη λήψη και την απάντηση σε αυτές τις κριτικές.
- Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία “Ρωτήστε” για να ρωτήσετε το κοινό σας σχετικά με τη γνώμη του για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
Διαχείριση σελίδας στο facebook – Μη φοβάστε να πραγματοποιήσετε διαφημιστικές καμπάνιες
Παρόλο που η χρήση του Facebook είναι δωρεάν, η εταιρεία κερδίζει χρήματα μέσω της διαφήμισης. Αν θέλετε να ενισχύσετε τις δημοσιεύσεις σας, μπορείτε να το κάνετε μέσω μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Το Facebook σας επιτρέπει να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε ένα συγκεκριμένο κοινό με βάση την τοποθεσία, την ηλικία, τα ενδιαφέροντα και άλλα.
Αν θέλετε να στοχεύσετε σε ένα συγκεκριμένο κοινό, η διαφήμιση στο Facebook είναι μια εξαιρετική επιλογή, καθώς είναι πολύ φθηνή σε σύγκριση με άλλες επιλογές διαδικτυακής διαφήμισης. Μην περιμένετε να βγάλετε γρήγορα κέρδη μέσω των διαφημίσεων στο Facebook.
Πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που απαιτεί πολλές δοκιμές και προσαρμογή του περιεχομένου και των εικόνων της διαφήμισης. Πριν ξεκινήσετε να τρέχετε διαφημίσεις, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τι κάνετε. Το Facebook παρέχει εξαιρετικούς οδηγούς και εγχειρίδια για αρχάριους.
Παράλληλα υπάρχουν πολλά καλά προγράμματα για να εκπαιδευτείτε με αυτό που ξεχωρίζει είναι το πρόγραμμα Digital Marketing Expert του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο οποίο η Innovativeyear.Gr λειτουργεί υποστηρικτικά στο πλαίσιο της συνεχούς και αδιάλειπτης συνεργασίας της με το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων.
Διαχείριση σελίδας στο facebook – Συμπέρασμα
Σε αυτό το άρθρο, διερευνήσαμε τη σημασία του Facebook για κάθε επιχείρηση και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις πωλήσεις και την παρουσία της μάρκας σας. Επισημάναμε επίσης ορισμένες συμβουλές διαχείρισης της σελίδας Facebook που θα μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις σας.
Μην ξεχνάτε ότι η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στο Facebook είναι μεταξύ 13:00 και 15:00. Μην ξεχνάτε να συμπεριλάβετε μια φωτογραφία στις αναρτήσεις σας, μην παραμελείτε τη δύναμη των βίντεο, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία “Ask” για να χτίσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με το κοινό σας και μη φοβάστε να τρέξετε διαφημιστικές καμπάνιες.
Σαν innovativeyear.gr θα χαρούμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις και απορίες σας και φυσικά να αναλάβουμε , πάντα σε συνεργασία μαζί σας, την διαχείριση των social media σας.