Καταχώρηση προϊόντων σε eshop

Καταχώρηση προϊόντων σε eshop

Καταχώρηση προϊόντων σε eshop

 

Η διαδικασία καταχώρισης προϊόντων σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνει διάφορα βασικά βήματα για να διασφαλιστεί ότι οι καταχωρίσεις προϊόντων είναι ελκυστικές, ενημερωτικές και βελτιστοποιημένες για πωλήσεις αναφερόμενοι τόσο σε επίπεδο seo όσο όμως και σε θέματα εμπειρίας του πελάτη / επισκέπτη.  Στο άρθρο μας αυτό φιλοδοξούμε να  παραθέσουμε τις βέλτιστες πρακτικές και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε κατά την καταχώριση προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Πριν όμως ξεκινήσουμε με τις κατευθυντήριες γραμμές και τα tips θεωρούμε ότι είναι σωστό να αναφερθούμε στην σημασία της καταχώρησης προιόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η Σημασία της καταχώρησης προϊόντων σε eshop

 

Καταχώρηση προϊόντων σε eshop. Η σχέση με seo και πωλήσειςΗ σωστή καταχώρηση προϊόντων σε eshop αποτελεί ζωτικής σημασίας παράγοντα για την επιτυχία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Πέρα από την απλή παρουσία των προϊόντων σας, η λεπτομερής και βελτιστοποιημένη καταχώρηση επηρεάζει άμεσα:

  • Την εμπειρία χρήστη:
    • Βοηθά τους πελάτες να εντοπίσουν εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που αναζητούν.
    • Παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να λάβουν τεκμηριωμένες αγοραστικές αποφάσεις.
    • Δημιουργεί μια θετική εμπειρία πλοήγησης στο eshop σας.
  • Την βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO):
    • Αυξάνει την ορατότητα του eshop σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι καθοριστική η συμβολή της διαδικασίας όπως θα δούμε αναλυτικά ακολούθως.
    • Προσελκύει περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Άμεση συνέπεια των καλών αποτελεσμάτων σε επίπεδο seo
    • Βελτιώνει την κατάταξη του eshop σας στις μηχανές αναζήτησης. Κάτι το οποίο πιστέψτε μας δεν είναι δεδομένο για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
      Τις πωλήσεις:

      • Αύξηση του conversion rate (ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε αγοραστές).
      • Αύξηση του μέσου όρου αξίας αγοράς.
      • Βελτίωση της συνολικής απόδοσης του eshop σας.

Η ομάδα μας  στην innovativeyear.gr διαθέτει την σχετική τεχνογνωσία ώστε η καταχώρηση των προιόντων στο eshop σας να γίνει μια ευκαιρία για να επιτύχετε την πολυπόθητη πρώτη σελίδα στο Google και να εκπληρώσετε τους επαγγελματικούς σας στόχους.

Πριν ξεκινήσουμε με την καταχώρηση προϊόντων σε eshop

 

Καταγράψτε τις λεπτομέρειες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Πριν από την καταχώριση προϊόντων, βεβαιωθείτε ότι έχουν καταγραφεί και οργανωθεί όλες οι λεπτομέρειες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Αυτό περιλαμβάνει το όνομα του καταστήματός σας, τη διεύθυνση URL και οποιεσδήποτε ειδικές κατευθυντήριες γραμμές branding που ακολουθείτε. Μετά το πέρασμα των προιόντων , ειδικότερα αν μιλάμε για ένα αριθμό με εκατοντάδες ή χιλιάδες προιόντα το branding είναι από δύσκολο ως αδύνατο να εφαρμοστεί. Βλέπετε κάθε προιόν είναι και μια ξεχωριστή σελίδα.

Βασικά Στοιχεία για καταχώρηση προϊόντων σε eshop

 

Πληροφορίες Προϊόντος:

  • Περιγραφή:
    • Πλήρης και περιεκτική περιγραφή του προϊόντος. Δώστε πληροφορίες , αυξήστε τον χρόνο διαβάσματος άρα και παραμονής του υποψηφίου πελάτη στην σελίδα και κατά επέκταση την πιθανότητα αγοράς του προιόντος.
    • Εστίαση στα οφέλη και τα χαρακτηριστικά του έτσι ώστε να είναι σαφές ποιες ανάγκες του πελάτη καλύπτει.
    • Χρήση σαφούς και κατανοητού λεξιλογίου. Αν πρέπει κάποιος να είναι ειδικός στο προιόν / υπηρεσία σας τότε έχουμε “χάσει το παιχνίδι”
  • Τίτλος:
    • Περιεκτικός και περιγραφικός τίτλος. Είναι βασικό στοιχείο σε επίπεδο προώθησης της ιστοσελίδας
    • Συμπερίληψη βασικών λέξεων για SEO. Είναι εξίσου σημαντικές και αυτές.
    • Σαφής και ελκυστικός για τους πελάτες. Ας μην ξεχνάμε ότι τον τίτλο τον βλέπουν και οι πελάτες μας και όχι μόνο οι μηχανές αναζήτησης.
  • Κατηγορίες:
    • Σωστή ταξινόμηση του προϊόντος στις κατάλληλες κατηγορίες. Η δενδροειδής δομής των κατηγοριών αποτελεί τον πιο δημοφιλή τρόπο αναζήτησης στα ηλεκτρονικά καταστήματα ακόμη.
    • Διευκόλυνση της πλοήγησης για τους πελάτες. Διευκολύντας τους διευκολύνετε τις πωλήσεις σας.
    • Βελτίωση της οργάνωσης του eshop. Ένα άναρχα δομημένο eshop λειτουργεί αποτρεπτικά στους πελάτες σας.
  • Ετικέτες:
    • Χρήση σχετικών ετικετών για το προϊόν. Βοηθά στην εσωτερική αναζήτηση
    • Βελτίωση της αναζήτησης εντός του eshop.
    • Ενίσχυση του SEO. Φυσικά ότι βοηθά την εσωτερική μηχανή αναζήτησης βοηθά και την google
  • Χαρακτηριστικά:
    • Αναλυτική περιγραφή των χαρακτηριστικών του προϊόντος. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι λακωνικές περιγραφές ειδικά όταν αυτές είναι ουσιαστικά λειψές
    • Πίνακες με τεχνικές προδιαγραφές (όπου είναι απαραίτητο). Όσες περισσότερες πληροφορίες τόσο αυξάνει η ικανοποίηση και η εμπλοκή των υποψηφίων πελατών του eshop σας
    • Διευκόλυνση της σύγκρισης προϊόντων. Όταν έχεις “καθαρά” τα δεδομένα παρατεθιμένα η σύγκριση μεταξύ τους γίνεται ευκολότερη άρα και η επιλογή τους στο καλάθι.
  • Διαθεσιμότητα:
    • Σαφής ένδειξη για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Δεν είναι τυχαίο ότι στο skroutz αποτελεί υποχρεωτικό παράγοντα σήμανσης.
    • Ενημέρωση για τον χρόνο παράδοσης. Για να αποφύγετε προβλήματα , γκρίνιες και άσκοπο χρόνο χειρισμού κλήσεων και emails για τις παραγγελίες σας.
    • Αποφυγή τυχόν δυσαρέσκειας στους πελάτες. Από τους πελάτες αλιεύουμε θετικές κριτικές και όχι αρνητικά σχόλια.

Πολυμέσα:

  • Φωτογραφίες:
    • Υψηλής ποιότητας και ευκρινείς φωτογραφίες. Τραβάει και καθηλώνει το μάτι.
    • Πολλαπλές λήψεις από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
    • Εμφάνιση λεπτομερειών του προϊόντος. Έχετε ακούσει την έκφραση ότι οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά;
  • Βίντεο:
    • Παρουσίαση του προϊόντος σε χρήση (όπου είναι εφικτό).
    • Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη.
    • Αύξηση του ενδιαφέροντος για το προϊόν. Ότι καθηλώνει το μάτι , ανοίγει το πορτοφόλι.

SEO:

  • Βελτιστοποίηση τίτλου, περιγραφής και ετικετών με λέξεις-κλειδιά. Είναι η απαραίτητη βάση για τις όποιες ενέργειες SEO
  • Χρήση περιγραφικών URL. Για την ορθή αναγνώριση τους από τις μηχανές αναζήτησης
  • Συμπερίληψη meta descriptions. Γιατί ενώ οι μηχανές τις αγνοούν αυτές βλέπουν οι πελάτες στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Δημιουργία περιεχομένου πλούσιου σε λέξεις-κλειδιά. Τι να τις κάνεις τις λέξεις κλειδιά αν δεν εντοπίζονται μέσα στο περιεχόμενο; Απλά η google θα τις αγνοήσει

Επιπλέον Συμβουλές

 

  • Χρήση ομοιόμορφου format: Διατηρήστε ομοιομορφία στην μορφοποίηση των περιγραφών, τίτλων και χαρακτηριστικών για όλα τα προϊόντα.
  • Προσθήκη κριτικών πελατών: Ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήνουν κριτικές για τα προϊόντα.
  • Συχνές ερωτήσεις (FAQ): Δημιουργήστε μια ενότητα FAQ με απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις για τα προϊόντα.
  • Σχετικές προτάσεις: Προτείνετε στους πελάτες σχετικά προϊόντα με βάση τις αγορές ή τις προτιμήσεις τους.
  • Παρακολούθηση και ανάλυση: Παρακολουθείτε τα στατιστικά στοιχεία πωλήσεων και αναζήτησης για να βελτιστοποιήσετε τις καταχωρήσεις σας.

Εργαλεία για καταχώρηση προϊόντων σε eshop

 

  • Πλατφόρμα eshop: Πολλές πλατφόρμες eshop προσφέρουν ενσωματωμένα εργαλεία για καταχώρηση προϊόντων. Έχουμε την γνώση για τις περισσότερες εξ’ αυτών.
  • Εργαλεία SEO: Υπάρχουν διάφορα online εργαλεία για SEO ανάλυση και βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
  • Εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου: Εργαλεία για δημιουργία περιγραφών προϊόντων και meta descriptions. Οι τεχνολογίες  και τα εργαλεία ai έχουν πολλά να προσφέρουν στην κατεύθυνση αυτή όπου σαν innovativeyear.gr έχουμε μια μόνιμη συνεργασία με το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων.

Tips για τον σχεδιασμό σελίδας προϊόντος

 

Tips για καταχώρηση προϊόντων σε eshopΧρησιμοποιήστε μεγάλες και σαφείς εικόνες: Οι εικόνες υψηλής ανάλυσης και με δυνατότητα ζουμ είναι ζωτικής σημασίας. Πολλαπλές φωτογραφίες από διαφορετικές γωνίες μπορούν να δώσουν στους πελάτες μια καλύτερη και κυρίως πληρέστερη εικόνα του προϊόντος

Γράψτε ευκρινείς και κατατοπιστικές περιγραφές προϊόντων: Οι περιγραφές των προϊόντων σας πρέπει να είναι συνοπτικές, ελκυστικές και κατατοπιστικές. Συμπεριλάβετε σημαντικές λέξεις-κλειδιά για το SEO και απαντήστε σε πιθανές ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν, όπως για ποιον προορίζεται και για ποιο λόγο χρησιμοποιείται

Προσθέστε ευδιάκριτη πρόσκληση για δράση: Βεβαιωθείτε ότι τα κουμπιά “Προσθήκη στο καλάθι” ή “Αγοράστε τώρα” είναι εύκολα ορατά και προσβάσιμα για να ενθαρρύνετε και φυσικά να διευκολύνετε τις αγορές

Διευκόλυνση της πλοήγησης: Απλοποιήστε την πλοήγηση των πελατών μεταξύ των λεπτομερειών του προϊόντος, των εικόνων και των σχετικών προϊόντων.

Κάντε τον επιλογέα μεγέθους φιλικό προς το χρήστη: Παρέχετε έναν σαφή οδηγό μεγεθών προκειμένου να βοηθήσετε τους πελάτες να επιλέξουν το σωστό μέγεθος.

Απαριθμήστε με σαφήνεια τις πολιτικές αποστολής και επιστροφής: Να είστε διαφανείς σχετικά με τα έξοδα αποστολής και τις πολιτικές επιστροφής για να αποφύγετε τη δυσαρέσκεια των πελατών και την εγκατάλειψη του καλαθιού

Περαιτέρω βελτίωση της καταχώρησης

 

Διαμοιρασμός φωτογραφιών: Ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιράζονται φωτογραφίες τους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας για να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη και κοινότητα

Βοηθήστε τους χρήστες να εξερευνήσουν και να αγοράσουν σχετικά προϊόντα: Προτείνετε συναφή προϊόντα για ευκαιρίες up-selling και cross-selling.

Αναβαθμίστε το με την προσθήκη βίντεο: Το οπτικοακουστικό υλικό που αφορά την παρουσίαση ή την χρήση ενός προιόντος / υπηρεσίας  μπορεί να παρέχει ένα πρόσθετο πλαίσιο αναφοράς σε αυτά, να τους προσδώσει προστιθέμενη αξία μέσω της συσχέτισης της κάλυψης αναγκών του πελάτη  ή έστω και μόνο να βοηθήσουν τους πελάτες σας να κατανοήσουν καλύτερα το προϊόν και την χρησιμότητα του για αυτούς.

Υπηρεσίες καταχώρησης προϊόντων σε ένα eshop

 

Για τις επιχειρήσεις που διαχειρίζονται ένα μεγάλο αριθμό προϊόντων, η εξωτερική ανάθεση υπηρεσιών καταχώρησης δεδομένων προϊόντων μπορεί να είναι μια πρακτική που να τους προσφέρει πολλά . Οι υπηρεσίες αυτές μπορούν να υποβοηθήσουν στη συλλογή, την ταξινόμηση, τον καθαρισμό και την επικύρωση των δεδομένων  των όποιων προϊόντων / υπηρεσιών καθώς και τη διασφάλιση της κατάλληλης κατηγοριοποίησης των προϊόντων όπως  και τη διαχείριση των χαρακτηριστικών των προϊόντων.

Στην innovativeyear.gr έχουμε πολυετή εμπειρία σε αυτόν τον τομέα και μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Απλά καλέστε μας για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και να βρούμε από κοινού τις βέλτιστες λύσεις για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα όπως φυσικά και για την διαφημιστική του προώθηση ευρύτερα.

Kαταχώρηση προϊόντων σε eshop. Συμπέρασμα

 

Η σωστή καταχώρηση προϊόντων σε eshop αποτελεί μια συνεχή διαδικασία που απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Το eshop δεν είναι ένας αγώνας δρόμου 100 μέτρων. Είναι ένας μαραθώνιος που έχει την έναρξη του όταν ξεκινήσει να λειτουργεί το eshop σας και τελειώνει μόνο όταν κλείσει. Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές, πλέον είστε σε θέση να δημιουργήσετε  προιοντικές καταχωρήσεις υψηλής ποιότητας που θα βελτιώσουν αφενός την εμπειρία  του χρήστη / επισκέπτη στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ,  και αφετέρου θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας και θα ενισχύσουν συνολικά την διαδικτυακή σας παρουσία.

Rate this post

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *