Κερδοφόρο φαρμακείο . 9 τρόποι
Κερδοφόρο φαρμακείο
Κερδοφόρο φαρμακείο . 9 τρόποι για να αυξήσετε τα κέρδη και να προσεγγίσετε νέους πελάτες
Στην ψηφιακή εποχή, ο ανταγωνισμός για να ξεχωρίσετε ως φαρμακείο είναι πιο έντονος από ποτέ. Ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών ερευνά τις επιχειρήσεις στο διαδίκτυο πριν τις επισκεφθεί προσωπικά, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για να προσελκύσουν νέους πελάτες και να κρατήσουν τους υπάρχοντες να επιστρέφουν. Για να πετύχετε ως φαρμακείο στη σημερινή αγορά, πρέπει να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας.
Αυτό μπορεί να αποτελέσει πρόκληση όταν υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά φαρμακεία που λειτουργούν στην ίδια περιοχή. Ωστόσο, αν θέλετε το φαρμακείο σας να αναπτυχθεί και να ευδοκιμήσει σε αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο, θα πρέπει να βρείτε τρόπους ενίσχυσης της επιχείρησής σας που υπερβαίνουν τα σύνηθη δεδομένα στην ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών ή την προσθήκη συμπληρωματικών υπηρεσιών και παροχών
Σε αυτή την ανάρτηση ιστολογίου εξετάζουμε 9 τρόπους που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση των κερδών και στην προσέγγιση νέων πελατών ως φαρμακείο…
Κερδοφόρο φαρμακείο – Δημιουργήστε ένα eshop για το φαρμακείο σας
Παρόλο που οι περισσότεροι πελάτες ξεκινούν το ταξίδι των αγορών τους μέσω διαδικτύου, πολλοί από αυτούς εξακολουθούν να προτιμούν να επισκέπτονται αυτοπροσώπως ένα φαρμακείο για να εκτελέσουν τις αγορές τους. Ωστόσο, εάν το φαρμακείο σας δεν διαθέτει ιστότοπο, οι πελάτες αυτοί δεν θα έχουν εύκολη πρόσβαση στις ώρες λειτουργίας σας, στα στοιχεία επικοινωνίας ή σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες.
Ακόμα και αν οι πελάτες σας προτιμούν να ψωνίζουν online και να παραλαμβάνουν τις συνταγές τους, θέλετε να βλέπουν το φαρμακείο σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της online αναζήτησης, ώστε να μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.
Ένας eshop φαρμακείου είναι απαραίτητο στοιχείο για τα φαρμακεία όλων των μεγεθών. Ένας ιστότοπος είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας και να ενισχύσετε το τελικό σας αποτέλεσμα κερδίζοντας περισσότερα από τις συνταγές.
Ένας ιστότοπος φαρμακείου πρέπει να είναι εύκολος στην πλοήγηση, ενημερωτικός και να περιέχει μια ισχυρή πρόσκληση για δράση. Θα πρέπει επίσης να είναι βελτιστοποιημένη για όλες τις συσκευές, ώστε οι πελάτες να έχουν πρόσβαση σε αυτήν από οποιαδήποτε συσκευή.
Είτε οι πελάτες θέλουν να δουν τις online συνταγές σας, να δουν τις προσφορές σας ή να μάθουν για την ιστορία του φαρμακείου σας, ένας ιστότοπος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους δώσετε τις πληροφορίες που χρειάζονται, όταν τις χρειάζονται.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Συνεργαστείτε με μια εταιρεία διαχείρισης social media
Mια εταιρεία διαχείρισης social media μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τρόπους να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τα κέρδη σας δημιουργώντας μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Εάν δεν έχετε εμπειρία στο μάρκετινγκ ή δεν έχετε τους πόρους για να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ από το μηδέν, η πρόσληψη ενός πρακτορείου μάρκετινγκ μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για εσάς.
Ένα πρακτορείο μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε το κοινό-στόχο σας και να βρείτε τρόπους για να προσελκύσετε νέους πελάτες που ταιριάζουν στο προφίλ του ιδανικού σας πελάτη. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αναπτύξετε στρατηγικές για να προσεγγίσετε αυτά τα κοινά, να φέρετε την επιχείρησή σας μπροστά στα μάτια τους και να τους μετατρέψετε σε πελάτες.
Μια καλή εταιρεία μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ που να ταιριάζει στον προϋπολογισμό σας, ώστε να μην χρειάζεται να ξοδεύετε υπερβολικά και να θυσιάζετε κέρδη στη διαδικασία.
Όταν επιλέγετε έναν οργανισμό μάρκετινγκ, αναζητήστε έναν οργανισμό που έχει εμπειρία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζετε θα προσεγγίσουν τους σωστούς ανθρώπους, ενώ παράλληλα θα αποφύγετε τυχόν κανονισμούς που μπορεί να σας εμποδίζουν να προσεγγίσετε ορισμένες ομάδες ανθρώπων.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Προσθέστε νέες υπηρεσίες και σειρές προϊόντων
Εάν το φαρμακείο σας επικεντρώνεται επί του παρόντος μόνο στην εκτέλεση συνταγών, ίσως ήρθε η ώρα να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επεκταθείτε και να συμπεριλάβετε νέες σειρές προϊόντων ή υπηρεσίες.
Ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσφέρετε προϊόντα που συμπληρώνουν τις συνταγές ή/και τα φάρμακα, ή υπηρεσίες όπως οφθαλμολογικές εξετάσεις, φροντίδα όρασης και ακοής ή εξετάσεις υγειονομικής περίθαλψης που είναι σχετικές με τις κοινότητες που εξυπηρετείτε.
Εάν προσθέσετε νέες σειρές προϊόντων ή υπηρεσιών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα ροή εσόδων για το φαρμακείο σας και να προσεγγίσετε ένα διαφορετικό σύνολο πελατών.
Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να συνεργαστείτε με μια άλλη επιχείρηση υγειονομικής περίθαλψης, όπως ένα ιατρείο, έναν πάροχο κατ’ οίκον φροντίδας ή ένα κέντρο φυσικοθεραπείας.
Προσφέροντας υπηρεσίες που χρειάζονται αυτές οι επιχειρήσεις, μπορείτε να κερδίζετε προμήθεια ή να πληρώνεστε για την εκτέλεση συνταγών που πηγαίνουν προς την πληρωμή αυτών των υπηρεσιών.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Αξιοποιήστε το μάρκετινγκ σε ανθρώπους στον χώρο σας
Εάν έχετε οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να τα αξιοποιήσετε για να προωθήσετε το φαρμακείο σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μοιράζοντας αναρτήσεις στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που παραπέμπουν στον ιστότοπο του φαρμακείου σας ή ακόμη και φιλοξενώντας εκδηλώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που περιλαμβάνουν το φαρμακείο σας.
Πάρτε μια γεύση για τα πλεονεκτήματα και τους τρόπους διαχείρισης μιας σελίδας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ
Ένας άλλος τρόπος για να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ “χώρου” είναι να συνεργαστείτε με φορείς επιρροής στον κλάδο σας που έχουν μεγάλο κοινό στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό προσφέροντάς τους να τους πληρώσετε για να προωθήσουν το φαρμακείο σας ή προσλαμβάνοντας τους για να προωθήσουν το φαρμακείο σας ως μέρος της εργασίας τους.
Μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με μια εταιρεία μάρκετινγκ φαρμακείων για να σας βοηθήσει να βρείτε παράγοντες επιρροής που θα ενδιαφέρονταν να συνεργαστούν με το φαρμακείο σας.
Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό και να αυξήσετε την εμβέλειά σας, ειδικά αν οι επιρροές έχουν μεγάλο κοινό σε πλατφόρμες όπως το Instagram , το Facebook και άλλα social media .
Κερδοφόρο φαρμακείο – Χρήση έντυπης και χορηγούμενης διαφήμισης
Η έντυπη διαφήμιση εξακολουθεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να προωθήσετε το φαρμακείο σας και μπορεί να είναι λιγότερο δαπανηρή από άλλες επιλογές ψηφιακής διαφήμισης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έντυπα φυλλάδια για να διανείμετε πληροφορίες σχετικά με το φαρμακείο σας, τις επερχόμενες εκδηλώσεις ή τις νέες σειρές προϊόντων.
Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προβάλετε έντυπες διαφημίσεις σε δημοσιεύσεις που είναι σχετικές με το κοινό-στόχο σας.
Οι χορηγούμενες διαφημίσεις, οι οποίες συνήθως τοποθετούνται δίπλα σε άλλες διαφημίσεις, είναι ένας άλλος τρόπος για να προβάλλετε το όνομα και τις πληροφορίες του φαρμακείου σας μπροστά στους αναγνώστες. Αυτή η μορφή διαφήμισης μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα συγκεκριμένο κοινό, όταν γνωρίζετε ποιες δημοσιεύσεις διαβάζει η πελατειακή σας βάση.
Οι χορηγούμενες διαφημίσεις είναι ένας προσιτός τρόπος προώθησης του φαρμακείου σας και μπορείτε να συνεργαστείτε με τη δημοσίευση για να βρείτε τους καλύτερους χρόνους και την καλύτερη τοποθέτηση για τις διαφημίσεις σας.
Εάν θέλετε να αυξήσετε την εμβέλεια του φαρμακείου σας, η χορηγούμενη διαφήμιση σε έντυπα μέσα , google, facebook , instagram , youtube και αλλού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Ζητήστε ανατροφοδότηση από τους πελάτες
Για πολλούς πελάτες, τα φαρμακεία αποτελούν απαραίτητο μέρος της καθημερινής ζωής – αλλά μόνο λίγοι άνθρωποι εξετάζουν τον τρόπο διαχείρισης των φαρμακείων τους. Ως ιδιοκτήτης φαρμακείου, μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό ζητώντας από τους πελάτες τα σχόλιά τους πριν φύγουν από το φαρμακείο σας. Μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια έρευνα ικανοποίησης πελατών ή να αφήσετε έντυπα ανατροφοδότησης στο ταμείο του φαρμακείου.
Ζητώντας από τους πελάτες σας ανατροφοδότηση, μπορείτε να ανακαλύψετε τρόπους βελτίωσης του φαρμακείου σας, καθώς και να εντοπίσετε πιθανά προβλήματα που διαφορετικά μπορεί να μην γνωρίζατε. Μια έρευνα ανατροφοδότησης πελατών δεν χρειάζεται να διαρκέσει πολύ για να είναι αποτελεσματική.
Μπορείτε να ζητήσετε από τους πελάτες να αξιολογήσουν ορισμένες πτυχές της εμπειρίας τους, όπως η φιλικότητα των μελών του προσωπικού, η καθαριότητα του καταστήματος και το πόσο γρήγορα εξυπηρετήθηκαν. Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε τους πελάτες τι τους αρέσει στο φαρμακείο σας και τι πιστεύουν ότι θα μπορούσε να βελτιωθεί.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Προσφέρετε δωρεάν υπηρεσίες για νέους πελάτες
Αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο φαρμακείο σας, μπορείτε να δοκιμάσετε να προσφέρετε ειδικές υπηρεσίες για νέους πελάτες.
- Μπορεί να θέλετε να προσφέρετε δωρεάν εξετάσεις ή να αφήσετε τους νέους πελάτες να προγραμματίσουν ραντεβού για εμβολιασμούς ή άλλες διαδικασίες.
- Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσφέρετε κουπόνια για εκπτώσεις σε συνταγές ή να φιλοξενήσετε ειδικές εκδηλώσεις εξοικονόμησης για συγκεκριμένες σειρές προϊόντων.
Όταν προσφέρετε στους νέους πελάτες ειδικές υπηρεσίες, μπορείτε να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα, να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών και να αυξήσετε την πιθανότητα να επιστρέψουν ξανά στο φαρμακείο σας στο μέλλον.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Επενδύστε σε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ
Για να προσεγγίσετε μια ευρύτερη πελατειακή βάση και να αυξήσετε τα κέρδη του φαρμακείου σας, ίσως θελήσετε να επενδύσετε σε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αγοράζοντας διαφημίσεις σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τοποθετώντας διαφημίσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) ή επενδύοντας σε διαδικτυακή διαφήμιση που στοχεύει σε συγκεκριμένα κοινά, όπως αυτά που επισκέπτονται διαδικτυακά φαρμακεία.
Όταν επενδύετε σε ψηφιακές στρατηγικές, είναι σημαντικό να εξετάζετε πόσο θα κοστίσει η προσέγγιση ενός συγκεκριμένου αριθμού πελατών. Αυτό είναι γνωστό ως “κόστος ανά κλικ” (CPC). Μπορείτε να ορίσετε έναν προϋπολογισμό CPC που σας επιτρέπει να προσεγγίσετε τον σωστό αριθμό πελατών, παραμένοντας εντός του προϋπολογισμού σας.
Ένας καλός τρόπος για να αξιοποιήσετε περισσότερο τις επενδύσεις σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι να συνεργαστείτε με ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο που έχει ήδη μεγάλη πελατειακή βάση. Στη συνέχεια, μπορείτε να κερδίσετε προμήθεια παραπέμποντας πελάτες σε αυτό το φαρμακείο.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Αυξήστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο με διαφημίσεις PPC
Ένας άλλος τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να αυξήσετε την εμβέλεια του φαρμακείου σας είναι να επενδύσετε σε διαφημίσεις pay-per-click (PPC). Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους χρήσης των διαφημίσεων PPC είναι η στόχευση σε κοινό που αναζητά “online φαρμακεία”.
Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε σε άτομα που αναζητούν συγκεκριμένους τύπους συνταγών, όπως αντιβιοτικά, φάρμακα για την αρτηριακή πίεση ή φάρμακα για αλλεργίες. Επενδύοντας σε διαφημίσεις PPC, μπορείτε να αυξήσετε την εμβέλεια του φαρμακείου σας και να προσελκύσετε πελάτες που αναζητούν ενεργά ηλεκτρονικά φαρμακεία για να εκτελέσουν τις συνταγές τους.
Κερδοφόρο φαρμακείο – Συμπέρασμα
Ένα φαρμακείο μπορεί να είναι μια σπουδαία επιχείρηση, αλλά μόνο αν ξέρετε πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Από την εξεύρεση τρόπων προσέλκυσης νέων πελατών έως την ενίσχυση των κερδών, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους τα φαρμακεία μπορούν να αναπτυχθούν. Ακολουθώντας τις συμβουλές αυτού του άρθρου, μπορείτε να βοηθήσετε το φαρμακείο σας να ευδοκιμήσει.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!