Social Media και Φαρμακοποιός

Social Media και Φαρμακοποιός

5 τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τα Social Media προς όφελός σας ως φαρμακοποιός

 

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο. Ο ρόλος του φαρμακοποιού είναι δυναμικός και απαιτητικός. Υπάρχουν πολλές ευθύνες με ευρύ πεδίο εφαρμογής και καθημερινά αναδύονται νέες προκλήσεις. Η περιγραφή της θέσης εργασίας ενός φαρμακοποιού είναι αρκετά τυπική. Πρέπει να εφοδιάζουν τα ράφια τους με προϊόντα, να συμβουλεύουν τους πελάτες για τα κατάλληλα φάρμακα και να ελέγχουν τις συνταγές πριν από την εκτέλεσή τους.

Όμως, η δυναμική φύση αυτού του επαγγέλματος απαιτεί από τους φαρμακοποιούς να ανεβάσουν τον ρόλο τους ως ηγέτης της κοινότητας στο επόμενο επίπεδο, κάνοντας χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Ακολουθούν 4  τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προς όφελός σας ως φαρμακοποιός:

Social Media και Φαρμακοποιός . Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας

Ένα μεγάλο μέρος του ρόλου του φαρμακοποιού είναι να εκπαιδεύει τους πελάτες, επειδή οι πελάτες βασίζονται στους φαρμακοποιούς για φαρμακευτική αγωγή και συμβουλές. Στη σύγχρονη εποχή, το διαδίκτυο προσφέρει άπειρες ευκαιρίες για την εκπαίδευση των ανθρώπων σχετικά με την υγεία και την ευεξία.

  • Μπορείτε να μοιραστείτε στοιχεία και πληροφορίες για την υγεία στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τα πράγματα που τους ενδιαφέρουν.
  • Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνετε ερωτήσεις στους πελάτες σας.
  • Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις ανάγκες τους, να ανακαλύψετε τις προκλήσεις τους και να μάθετε πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε σε πραγματικό χρόνο.

Social Media και Φαρμακοποιός. Δικτυωθείτε με επαγγελματίες του κλάδου

Οι ομάδες φαρμακείων αποτελούνται από πολλούς εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες, ο καθένας με τον δικό του τομέα εξειδίκευσης. Κατά την επικοινωνία σας στο διαδίκτυο, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα δίκτυο επαγγελματιών που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα.

  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συνδεθείτε με φαρμακευτικούς οργανισμούς και οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης.
  • Μπορείτε επίσης να συνδεθείτε με άλλους φαρμακοποιούς που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εσάς.
  • Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να μοιραστείτε τις γνώσεις σας με ομοϊδεάτες σας, να ζητήσετε ανατροφοδότηση και να συνεργαστείτε με άλλους. Με τη σύνδεση και τη δικτύωση με συναδέλφους επαγγελματίες του τομέα της υγείας, θα αποκτήσετε περισσότερες γνώσεις για τον τομέα σας και θα βρείτε νέους τρόπους χρήσης των δεξιοτήτων σας.
  • Μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο, να μάθετε για ευκαιρίες απασχόλησης και να λάβετε πολύτιμα σχόλια για τη δουλειά σας.

Βγάλτε τον εαυτό σας προς τα έξω και γίνετε ορατοί

Μερικοί άνθρωποι δεν νιώθουν άνετα να είναι ορατοί, αλλά αν θέλετε να ξεχωρίσετε από το πλήθος, πρέπει να είστε ορατοί και να ηγείστε από μπροστά. Για παράδειγμα, μπορείτε να είστε προσκεκλημένος ομιλητής σε ένα συνέδριο ή σε ένα σεμινάριο. Σε συνεργασία με το Εργαστήριο ΤΠΕ

Μπορείτε επίσης να λάβετε μέρος σε συνεντεύξεις σε podcast και να κάνετε εμφανίσεις σε τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές εκπομπές που συζητούν καυτά θέματα στον τομέα σας.

Βάλτε τον εαυτό σας εκεί έξω και να είστε ορατοί, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σας αναγνωρίσουν και να δουν τη δουλειά σας.

Social Media και Φαρμακοποιός. Δημιουργήστε μια ψηφιακή παρουσία για το φαρμακείο σας

Ο ρόλος του φαρμακείου είναι να πωλεί προϊόντα και υπηρεσίες. Το φαρμακείο σας διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες πολλών ανθρώπων. Οι πελάτες σας θα βρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσω της ιστοσελίδας σας.

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι φιλικός προς το χρήστη και δύσκολος στην πλοήγηση, οι πελάτες σας δεν θα μπορέσουν να βρουν αυτό που ψάχνουν. Ως εκ τούτου, πρέπει να δημιουργήσετε μια ψηφιακή παρουσία για το φαρμακείο σας, να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς το χρήστη και εύκολο στην πλοήγηση. Ο ιστότοπός σας πρέπει επίσης να είναι ενημερωτικός, πολύτιμος και εκπαιδευτικός.

Ο ιστότοπός σας πρέπει να αντικατοπτρίζει το εμπορικό σας σήμα και να είναι προσαρμοσμένος στις ανάγκες των πελατών-στόχων σας. Ο ιστότοπός σας μπορεί επίσης να φιλοξενεί τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μην παραλείψετε να διαβάσετε δυο σχετικά μας άρθρα για την διαχείριση των social media με κάποια tips  κάνοντας κλικ εδώ  ή για τα 5w στην διαχείριση των social media accounts κάνοντας κλικ εδώ

Social Media και Φαρμακοποιός. Παρουσιάστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε πραγματικό χρόνο

Ένα από τα καλύτερα πράγματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι μπορείτε να παρουσιάσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε πραγματικό χρόνο. Παρακολουθώντας τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να ανταποκρίνεστε στις ανάγκες και τις ερωτήσεις των πελατών σας, ενώ αυτοί βρίσκονται στη διαδικασία αγοράς των προϊόντων που χρειάζονται. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας παρουσιάζοντάς τα στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Η προβολή σε πολλά κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη για τη στρατηγική μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης. Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές για να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του φαρμακείου:

Ξεκινήστε αργά. Μην επεκτείνετε υπερβολικά τις ικανότητές σας και υποθέστε ότι χρειάζεστε ενεργή παρουσία σε όλα τα κανάλια. Αντίθετα, επικεντρώστε τις προωθητικές σας προσπάθειες σε μία ή δύο πλατφόρμες που είναι πιο πιθανό να συχνάζουν οι πελάτες σας.

Εξασκηθείτε στη συνέπεια και όχι στη συχνότητα. Κάθε εταιρεία μάρκετινγκ έχει διαφορετική άποψη σχετικά με τις καλύτερες ώρες για ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη σωστή συχνότητα. Αντί να ορίζετε ένα άκαμπτο πρόγραμμα, εστιάστε στη συνεχή ανάρτηση περίπου τις ίδιες ώρες και ημέρες κάθε εβδομάδα για να αναπτύξετε μια αξιόπιστη παρουσία επωνυμίας στο διαδίκτυο.

Δημιουργήστε πολύτιμο περιεχόμενο. Λάβετε υπόψη τα είδη πληροφοριών που ενδιαφέρουν οι ασθενείς και προσαρμόστε ανάλογα το ημερολόγιο περιεχομένου του φαρμακείου σας. Οι ιδέες για αναρτήσεις θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν εκδηλώσεις της κοινότητας, ειδικές προωθητικές ενέργειες, σχετικές ειδήσεις του κλάδου ή ιστορίες προσωπικού και πελατών πίσω από τα παρασκήνια.

Χρησιμοποιήστε πολυμέσα. Οι άνθρωποι απορροφούν πληροφορίες με διάφορους τρόπους και είναι σημαντικό να μοιράζεστε περιεχόμενο που μπορεί να είναι προσβάσιμο και συναρπαστικό για το κοινό σας. Η προσθήκη εικόνων σε αναρτήσεις συμβάλλει στην ενίσχυση της αφοσίωσης, αλλά η προσθήκη ενημερωτικών βίντεο, επεισοδίων podcast και γραφικών μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εκπαιδεύσετε το κοινό σας και να αναπτύξετε εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας.

Εξασκηθείτε στην ανταπόκριση δέσμευσης. Οι περισσότεροι χρήστες εκτιμούν και περιμένουν ακόμη και ανταπόκριση από τις επωνυμίες που ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Φροντίστε να δώσετε προτεραιότητα στην εβδομαδιαία αφοσίωση της κοινότητας σε όλα τα κανάλια.

Η στρατηγική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του φαρμακείου σας παίζει σημαντικό ρόλο στη συνολική παρουσία σας στο διαδίκτυο. Εστιάζοντας τις προσπάθειές σας στην ποιότητα και τη συνέπεια και χρησιμοποιώντας τα κανάλια που λειτουργούν καλύτερα για το φαρμακείο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιστή επωνυμία και να προσελκύσετε επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις.

Συμπέρασμα

Ο ρόλος του φαρμακοποιού είναι δυναμικός και ιδιαίτερα απαιτητικός. Υπάρχουν πολλές ευθύνες με ευρύ πεδίο εφαρμογής και νέες προκλήσεις αναδύονται καθημερινά. Η περιγραφή της θέσης εργασίας ενός φαρμακοποιού είναι αρκετά τυποποιημένη.

Πρέπει να εφοδιάζει τα ράφια του με προϊόντα, να συμβουλεύει τους πελάτες για τα κατάλληλα φάρμακα και να ελέγχει τις συνταγές πριν από την εκτέλεσή τους. Ωστόσο, ο δυναμικός χαρακτήρας αυτού του επαγγέλματος απαιτεί από τους φαρμακοποιούς να οδηγήσουν τον ρόλο τους ως επιχειρηματικό ηγέτη  στο επόμενο επίπεδο, κάνοντας χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

5/5 - (11 votes)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *